جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

امان از دست گودزیلا

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ

الان بچه ۶ ساله میخواد بره مهمونی تبلت و ایناشو میبره که حوصلش سر نره
من هنوزم که هنوزه میرم خونه مامان بزرگم تفریحم اینه که برم از تو تراس تف بندازم تو حیاط!!
  • ۹۲/۱۲/۲۲
  • مهدی

ده هشتادی

دهه80

گودزیلا

نظرات (۳)

اره واقعا گودزیلا مال ی دقشونه؛همین دختر عمم۱۰سالشه از منم بیشتر سیاست داره کصافططط؛؛همه فامیل جلوش کم میارن؛بعد من با این سنم یکی اگه چیزی بگه زود اشکم درمیاد؛؛والا؛؛تازه باتبلتشم هی جلومون رژه میره؛خخخ
پاسخ:
مهدی: :( خدا این گونه گودزیلا ها رو بزنه
نه ازین گونه که من هستم خخخخخخ
  • مهتاب♥♥=نفس♥♥
  • خدا زیادشون کنه خخخخخخخ والا:|
    پاسخ:
    مهدی: خخخخخخخخخ
    دختر عمو من تا دیروز میومد التماس می کرد تبلتت رو بده حالا الان که لب تاب گرفته تو7 تا چت روم عضو 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">