جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

ببخشید

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳ ق.ظ

راستشو بخواید دیگه نمیتونم به تمام لینک هام سر بزنم و متاسفم چون تعدادشون زیاد شده

نمیدونم کی اپ کردین یا کی میکنید اگه اپ کردین خبرم کنین تا بیام

ممنون

  • ۹۲/۱۰/۱۰
  • مهدی

نظرات (۷)

لینکت کردم
پاسخ:
ممنون
سلام
ممنون که سرزدی.
آمدی وبلاگ من بگو با چه عنوانی لینکت کنم.
اگه دوست داشتی منو با عنوان جملات کاربردی لینک کن.
پاسخ:
:)
منو به نام جملک لینک کن
لینکت کردم

باشه تبادل لینک وب توهم  عااااااااااااااااااااااااالی

پاسخ:
ممنون
باوشه
پاسخ:
:)
سلام از وبلاگت خوشم اومد.میشه منم لینک کنی..؟!
پاسخ:
منو اول لینک کن تا لینکت کنم

چه خبر سر نمیزنی
پاسخ:
خوب من توی این فاز ها نیستم بیشتر وبلاگ های خند دار رو میخونم:)

بی معرفت سر نمی زنی باهات قهلم

پاسخ:
ببخشید لینکام زیاد اومدم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">