جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

شب یلدا...

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۶ ب.ظ

امشب شب یلداست بلند ترین شب سال کلی مشق دارم باید بنویسم فردا هم امتحان دارم

تازه میخوایم مهمونی هم بریم معلوم نیست چه بلایی سرم بیاد

ای خدااا....

از همین جا همین موقع شب یلدا رو به همتون تبریک میگم 

:))

فقط با پسته ها حال کنید دیگه گیر نمیادا 

خخخخخخخخخخخخخخ

توی این تورم و گرونی انگار ادم طلا میخوره 

اینم پوست پسته ای که دیشب یواشکی خوردم

(۷)

خخخخخخخخخ

حال کنیدا

3عکس باحال(از هندونه) توی ادامه ی مطلب

کافی هندونه

تو‍پ هندونه


  • ۹۲/۰۹/۲۹
  • مهدی

شب یلدا

نظرات (۷)

  • دایی حسین
  • سلام دایی جان یه مطلب گذاشتم برو ببین دمت گرم باید حدس بزنی
    پاسخ:
    باشه

    زیبا بوت.....

  • عسل شهیدی
  • سلام با یه مطلب قشنگ و باحال اپم و منتظر
    پاسخ:
    نگاه کن اخرین نظرت مال 5 روز پیشه 
    که اونم بم گفتی اپم بیا
    اون موفع من میام برات نظر میزارم 
    کلی هم بهت میگم اپم بیا خودمو میکشم
    اخرش هم که اومدی نظر نمیزوری
    من مشکلم باهات اینه
    این همون هندونه ای نبود که پرت شد پایین ؟
    پاسخ:
    چرا خخخخخخخخخخخخخخ
    خوشکلش کردن
  • عسل شهیدی
  • با من مشکل نداشته باش اگه مشکلت نظر من این قدر نظر میزارم  که بلاگت هنگ کنه خوبه؟
    درضمن عکسات هم خیلی خوشگل بود
  • زهرا پیشی
  • دارم گریه میکنم ( الکی ) آخه میدونی چرا ؟؟
    آخه عکسا نمیاد 
    پاسخ:
    عکسا میاد کلی دیدن مردم نظر گزاشتن
  • ☆฿@♑!£☡☆
  • خاله چن سالته ؟=))
    پاسخ:
    نمیگوم خخخخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">