جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

معما اتوبوس

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ب.ظ

فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شوند . راننده چند سال دارد؟

  • ۹۲/۱۰/۱۰
  • مهدی

نظرات (۲۵)

دخترم
 زمستان بی تو گرم است!
همچنان که تابستان بدون تو سرد!
 و بهارم بی تو پاییز و یاییزم بی تو باز پاییز!
 بی تو فصل های پدر اعتدال ندارد
اینجا پدری دوس دارد در هوای  دخترش نفس بکشد
با سلام

در صورتیکه مى خواهید با گروه نامیرا تبادل لینک داشته باشید در ابتدا ما را با نام گروه نامیرا لینک و سپس اطلاع دهید با چه نامى شما را لینک کنم.

مگه راننده هم داره عجیجم؟

پاسخ:
پ ن پ
:|
  • ابوالفضل
  • خوب راننده خودمم دیگه 19
    باتبادل لینکت هم موافقم

    پاسخ:
    باهوش
    منو با نام جملک لینک کن بعد خبر بده لینکت میکنم
  • زهرا پیشی
  • اَهههههههههههههههه
    حیف که ابوالفضل جواب رو گفت همین الان نشستم پای نت میخواستم جواب رو بدم راننده .. سالشه
    پاسخ:
    درسته
    خو راننده منم 14 سال
    پاسخ:
    درسته
    الان دو حالت وجود داره، یا همه می دونند و هیشکی جوابو نمی گه یا هیشکی نمی دونه و نمی خواد لو بده که نمی دونه، اما به هر حال فقط خواستم یادآوری کنم که این اتوبوسه از نوع اتوبوس برقی هاست ها ...
    پاسخ:
    :|
    من که چیزی نفهمیدم (ازحرفت)
    راننده n سالشه
    پاسخ:
    :|
    معلومه راننده من هستم پس سن من هستش
    پاسخ:
    اره درسته
    داره میگه شما یه راننده اتوبوسید پس هر چقدر سالته ! همونه !
    پاسخ:
    درسته
    من همونی ام گه اومدی تو وبلاگ کاری نداره 13 سن خودم
    پاسخ:
    نه

    سن خودم دیگه

    13سال

     زرنگ مگه اولش نگفتی ،‌فرض کنید شما راننده یک اتوبوس هستید ،‌

    خوب پس هرکسی باید ،‌سن خودش بنویسه دیگه . . .

    سوالت جالب بود ،‌ باریک .
    پاسخ:
    ممنون
    salam
    web khoobi dari vali ghaledet jaleb nist
    rasti bazam b webam bia
    پاسخ:
    باشه
    اره راست میگه
    اتوبوس برقی که راننده نداره 
    خخخخخخخخخخخخخخخخ

    سلام خیلی خوشحال شدم به وبم اومدی ....وبت عالی 
    بابا شادمون کردی....
    خخخخخخخخخ

    خوشحال میشم باز ببینمت 
    ممنون.........
    پاسخ:
    :)))
    درسته 

    وااااااا!!!
    مگه از دخترا سنشونو میپرسن؟
    پاسخ:
    اره دیگه 
    پ ن پ 
    از پسرا سنشون رو میپرسن خخخخخخخ
    راننده خودمم باید سن خودمو بگم که نمیگم....n سالمه
    پاسخ:
    :(
    نگو
    14

  • مجتبی باقریان
  • سم الله الرحمن الرحیم
    من جوابو میدونستم چون قبلا شنیده بودم
    ولی بچه ها جواب درست دادند
    سن خودم
    (سرطانیه شفا داده شده)
    16
    غضمیت با این معمات
    خب میشه سن خودم
    19
  • روشا زمانی
  • خو راننده منم دیگه 
    12 سالمه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">