جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

نتیجه ی هدر

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ب.ظ

ممنون از راهنمایی هاتون

مهدی ایکس گفت گرافیکش خوب نیست

زهرا پیشی گفت باید بیاد وسط

شکلک دونی گفت همچیش خوبه  یه ذره تغیر بده

عسل شهیدی گفت بهتر شد

وبگرد مبتلا گفت گرافیکش پایینه ولی در کل قالبت خوبه

ممنون از همتون


جواب مهدی ایکس: هدر دوباره عوض شد ولی من نمیخوام زیاد گرافیکی باشه یه چیز ساده که به وبلاگم بیاد

جواب زهرا پیشی:هدر عوض شد و وسط چین رو زدم

جواب شکلک دونی: هدر عوض شد

جواب وبگرد مبتلا: هدر دوباره عوض شد ولی من نمیخوام زیاد گرافیکی باشه یه چیز ساده که به وبلاگم بیاد شاید روزی یه قاب خوف پیدا کردم که ساده هم نباشه چشم گرافیکیشم میکنم

  • ۹۲/۰۹/۰۸
  • مهدی

نظرات (۱)

عجله کن لطفا
باید سریع برم برگردم امتحان عربی دارم
پاسخ:
نویسنده شدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">