جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

پدرمون دربیاد

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ب.ظ

آقای مجری: کلاه قرمزی بگو ببینم؛ما برای چی خونه تکونی میکنیم؟؟

کلاه قرمزی:برا اینکه پدرمون در بیاد ..!

 

 

  • ۹۲/۱۲/۱۴
  • مهدی

پدرمون دربیاد

نظرات (۱۰)

یکی از مشکلات دوران تحصیل اینه

که وقتی گرسنت می شه نمی تونی درس بخونی

وقتی هم که سیر می شی نمی تونی درس بخونی

ولی مشکل اصلی تر اینه که حد وسط نداره

یا گرسنه ای یا سیر …
پاسخ:
مهدی: خخخخخخخخخخخخخخ
لایک
سلام لطفا توپست جدیدم شرکت کن
پاسخ:
باشه
سلام من میتونم نویسنده بلاگ جملک بشم؟
پاسخ:
مهدی: فعلا حد نساب تعداد نویسندگان 3 نفر است
من میتونم نویسنده بلاگ جملک بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخ
پاسخ:
مهدی: :)))
مهدی خواهش میکنم بزار نویسنده بلاگ جملک شم Plz

پاسخ:
مهدی: :((
خیلی دوست دارم ولی نمیشه
شما اگه با سرویس بیان کار کنید حداکثر نویسندگانش 3 تا هست
باید پول بدی بخری تا 5 تا بشه

مهدی خیــــــــــــلی بدی

پاسخ:
مهدی: چرا
مهدی اون پوریآ رو بگیر حذف کن من بیام خواهش میکنم
یا...
یا اینکه منم نویسنده شم دیگه!
پاسخ:
مهدی: داداش ما باید اول باهاتون اشنا بشیم
مهدی چجوری می خوای آشنا شی؟
من دزدم؟؟
من هکرم؟؟
بخدا نویسنده خوبی می تونم برات بشم
به جان خودم!
پاسخ:
یاسی جوجو: دوست عزیز نویسنده نمیخوایم فعلا :)))))))))))
هی جوجه ماشینی تو ساکت باش
پاسخ:
یاسی جوجو :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">