جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

چت وبلاگم

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۱ ب.ظ

سلام دوباره میگم بهتون این بغل نظر سنجی گزاشتم 1 نفر بیشتر شرکت نکرد

این چت جهت دوستی بین دوستان وبلاگم هست میتونیم توش بچتیم 

شما فقط با وارد کردم نام میتونید چت کنید

:)

  • ۹۲/۰۹/۱۹
  • مهدی

نظرات (۵)

آخه چراااااااا با من قهری؟؟
من که چیزی نگفتم باشه برا اینکه منو ببخشی میخوای چند تا ترول با آدرس وبلاگ تو درست کنم؟؟
خوبه؟
راستی تو نظر سنجیت هم شرکت کردم
اگه مشکل نداری برات تصاویر با آدرس بلاگ خودت درست کنم
پاسخ:
باشع:))
راستی تو پسری یا دختر؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
پسر
  • عسل شهیدی
  • باشه ممنون
    خب الان که بیشتر شده دیگه!!!!!
    پاسخ:
    خوب الان:)
  • عسل شهیدی
  • بابا گفتی این امکان گذاشتم میتونید بیادید از گذاشتن چت توی وبلاگت تشکر کردم واه تشکر هم به تو نیامده
    پاسخ:
    نمیدونستم 
    برای اینکه ضایع نشم پاکش کردم :))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">