جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

کدوووووووووووووووووووووم؟؟؟ : ))

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ


tanzpic (9)tanzpic (29)


اخی دهنت اب افتـــــــــــــــــــــــــاد شلمنده :))))))))))))

  • ۹۲/۱۲/۱۵
  • Yasi jojo //////

همبرگرد

:))

همبرگر

جوجه

جوجه کباب

نظرات (۱۳)

وااااااااااااااااااااااااااااای . . . 
خعلی نامردین . . . خعلی . . . اینجا جملک نیس ، دل آب کنیه !
معلومه که 2 :) :)

پاسخ:
مهدی: :))
بابا کم از این پستا بزارین دلم اب کند......11111111خخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
111111
پاسخ:
یاسی : خخخخخخخخخخ دادا واست میخرم :)
  • تشنه دیدار
  • به ماهم یه سری بزن
    عالی بود
    درضمن1
    پاسخ:
    مهدی: :)
    امدیم
    جوجه کبابو عشقه البته قرمسبزی مادرم بهتره
    پاسخ:
    مهدی: :)
  • مهتاب♥♥=نفس♥♥
  • من گزینه ی سوم رو انتخاب میکنم پیتزاااااااااا:) خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    مهدی: خخخخخخخخخخ
    گزینش نیستا خخخخخخخخ
    11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
    دلم آب افتاد.نامرد.
    پاسخ:
    مهدی: خخخخخخخخخخخ

    چه بدحنس.......

    از گزسنگی دارم میمیرم بعد شما میاد این چیزارو به نمایش میذارید...

    !!!!؟؟؟؟ واقعا که...

    پاسخ:
    مهدی: خخخخخخخخخ
    از هر کدوم یه ذره.... :D
    پاسخ:
    یاسی جوجو: خوش اشتهاااااااااااااا :) 
    من دومی رو انتخاب میکنم


    پاسخ:
    مهدی: :)

    من هر جوفتشو میخورم خخخخخخخخخخخخ

     

    پاسخ:
    مهدی: نمیشه :(
    بیشوووووووووووووووووور منمممممممممممممممم
    جاتون خالی دارم شیره با ماست میخورم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">