جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

یه کلوم حرف حساب

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۶ ب.ظ

من دوستانم و اونایی که لینکشون کردم رو دوسشون دارم

اگه کاری چیزی داشتید بگید

من میتونم براتون بنر و هدر درست کنم ولی خیلی حرفه ای نیستم 

فک کنم 1 ماهی بیشتر نمیشه دارم با فتوشاپ کار میکنم

برای چند نفرم بنر درست کردم ولی خیلی قشنگ نشد :((((

ببخشید منو

ولی با این حال شما کار های منو دیدید

در همون حد میتونم براتون درست کنم

فعلا ادعا نمیکنم

کلی چیز هست هنوز بلد نیستم

ولی هر روز دارم چیز های جدید یاد میگیرم

از اوناییکه میان و نظر میزارن ممنونم

منم به وبلاگشون سر میزنم و براشون نظر میزارم

وبلاگم تغریبا داره پیشرفت میکنم یرای یه وبلاگ 19روزه خوبه

هر روز 4 تا نظر دارم

ولی بعضی وقتا خیلی ضد حاله 

بیای کامپیوترو روشن کنی ببینی هیچ نظری نداری

بیشتر وبلاگ نویسا میفهمن چی میگم

فعلا بای

تونستم شب بیام و یه پست چرت و پرت بنویسم

بیشتر وقتا انلاینم

با بعضی ها انگار وبلاگم چته 

هی با هم حرف میزنیم

چند نفرم تعجب کرده بودن 

که چرا هر وقت ما هستیم تو هم هستی

خوب دیگه فعلا بای

خخخخخخخخ

دوبار بای نوشتم

حالا نیاید بگید



  • ۹۲/۰۹/۰۷
  • مهدی

نظرات (۲)

ولی من تو همین میهن بلاگ بیشتر حال میکنم 
تازه اینجا داره استعداد هام شکوفا میشه
اگر هم بخوام یه بلاگ دیگه درست کنم 
تو sos بلاگه
مث سایت مدیریت میشه ولی حیف که حال رسیدگی بهشو ندارم 
تو بلاگ هم همینی که گفتی بحث پول یه مقدار اذیت میکنه
برا همین اینجام

نه نشد
من اگه بخوام خودم طراحی میکنم 
اینو نشونت دادم کف کنی
آره اینجوریه
این منم محمد
وقتی اسمم میاد بترس
خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اصلا نترسیدم گند زده بودی به بنره رفته خخخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">