جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

خورده ریزه

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ب.ظ
یارو زنگ زد 110گفت آقا خونمون دزد زده گفت چیزی هم برده گفتم پ ن پ کمی خورده ریزه اورده گفتم اگر گرفتینش ازش تشکر کنید
ممنون ازAli

  • ۹۲/۱۱/۰۱
  • مهدی

نظرات (۳)

  • از چی برات بگم...
  • سلام داداش
    وب زیبایی داری.
    من لینکت کردم.
    با اسم وبم لینکم کن.:)))


    پاسخ:
    لینک کردم (:

  • از چی برات بگم...
  • داشی من از چی برات بگم هستم ، نه از چی بگم برات...

    اینی که لینک کردی اسم وبِ پسر عمومه :)
    پاسخ:
    :o
    خخخخخخخخخ
    ادرس وبت چیه؟ داداش
    به هر حال منو لینک کرده منم لینکش کردم خخخ
  • از چی برات بگم...
  • نع درسته آدرسم که ، متن فارسیش غلطه...
    مرسی ، خوبه ، بیخیال :×
    پاسخ:
    :|
    |:
    متن چی بزنم خو
    عنوانت زدم دیه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">