جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

شاکیم ازتون@21!!

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ب.ظ

والا

ظهر میام پست میزارم صبح که میام 2 تا نظر دارم

بعد که میرم نگاه میکنم


1-اپم
2-منتظر حضور گرمت هستم
3-با یک مطلب خیلی جالب اپم
4-یه نرم افزار باحال گزاشتم
5-یا دوتا مطلب جدید اپم
6-اپم بیا تو نظرسنجیم شرکت کن
7-با یه اطلاعیه وبلاگم اپدیت شد
8-با یه مطلب باحال منتظرتم
9-سلاااااااام.
با یه مطلب بسیااااار جنجالی آپ هستم !! خوشحال میشم بیای و نظرتو بدی ! (منتظرماااااا)


 خیلی دیگه هست حالشو ندارم براتون بزارم
این شماره 9 رو میبینید
این مال دلنوشته های یک تنها....  هست
اقا جون من از این جنابعالی فک نکنم 2 تا نظر داشته باشم اون موقع توقع دارن من بیام وبلاگشون براشون نظر بزارم
به خودت نگیریا
حالا که اینجوریه از این به بعد پیام های اپ شما مورد قبول ما قرار نمیگیره
مگر اینکه بازدید کننده ی همیشگی باشید نه اینکه سالی یک بار بیاید بگید اپم
لینک های بی معرفت هم پاک میشن
اونا که میرم براشون نظر میزارم حتی بهم سر نمیزنن
حالا نیاید توی این پست بنویسید اپما
من که میدونم اصلا متن اینم نمیخونید:(((
ای خدااااااااا

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • مهدی

نظرات (۴)

سلام، آپم خخخخخخخخخخخ (شوخی)
ببخشید داداش، خیای سرم شلوغه، از تو هم واقعا ممنونم میای برام نظر میذاری ... اون پست جنجالی رو هم اینقدر اصابم خورد بود که تند تند نوشتم و اومدم برای همه ی ویلاگ ها اطلاع رسانی کردم ... اما یادت باشه، به وبت همیشه سر میزنم ... ببخشید که نظر نمیذارم، واقعا ببخشید ... :( حالا مجبور بودی اسممو توی پست ببری ؟؟ :دی (بازم شوخی). واقعا شرمندم ... :(
پاسخ:
گفتم که به خودت نگیر
  • زهرا پیشی
  • والا تو آپ میکنی ما از کجا خبر دار بشیم وقتی که خبرم نمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با متنتم موافقم
  • وبگرد مبتلا
  • آپم خخخ
    باشه ببخشید
    آره برای منم همین طوره
    پاسخ:
    از چی بگم برات؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">