جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

شفای همه بیمارا ...

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ

ســـــــــــــــــلام

تازه باخبر شدم ک خواننده خوب کشورمون 

مرتضی پاشایی 

دچار سرطان معده شدن 

واسه سلامتی ایشون و همه مریضان دعا کنید ...

تو یکی از بیمارستانای تهران بستری هستن 

حتی وقتی ک اومده بود کنسرت انزلی (استان گیلان) ب مردم اطلاع داد  

:(

http://s1.picofile.com/file/7961517311/1381203_212379088886107_1257642117_n.jpg

خبر جدید

شایعاتی در مورد بیماری مرتضی پاشایی عزیز برزبان ها می آید اما حال ایشان خوب است و عمل جراحی معده ایشان موفقیت آمیز بوده و در سلامتی کامل بسر می برد.

:))

نظرات (۱۱)

واقعا؟؟؟
اخ من خیلی صداشو دوس دارم:((((
ایشالله زودتر شفا پیدا کنه...
پاسخ:
مهدی: منم نمیدونستم :(
یاسی جوجو: اره واقعا 
انشال.....
سلام
ای بابا اینشالله زود شفا بگیره
پاسخ:
مهدی: ایشالله
  • مهتاب♥♥=نفس♥♥
  • ایشالا شفا پیدا کنه من عاشق اهنگاشم مخصوصاعصرپاییزیش:((((((
    پاسخ:
    مهدی: من اهنگ بغض :((
  • مهتاب♥♥=نفس♥♥
  • الان ک دارم فک میکنم میفهمم از همه اهنگاش خوشممم میااد همشووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

    پاسخ:
    مهدی: هعی
    انشاالله زودشفاپیدا میکنه.
    پاسخ:
    مهدی: ایشالله
  • عرفان عسکری
  • خدا کنه خوب بشه منم الان بدجور سرما خوردم!!
    در ضمن بخش اخبار اندرویدی آپدیت شد به علاوه ی یک بازی جدید
    پاسخ:
    مهدی: امدم
    وب جدیدم رو آپ کردم حتما بیا.
    www.tahmineh2.blog.ir
    پاسخ:
    مهدی: حتما
    سلام ایشون بیماری سرطان ندارن.
    فقط بخاطر وزن کمشون
    بیماری زخم معده دارن
    سرطانی تو کار نیست.
    ماه پیش هم لاهیجان کنسرت داشتن و حالشون کاملا خوبه...
    پاسخ:
    مهدی: :0
    اگه خبری این طوری دیدم درستش میکنم :(
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جییییییغ خیلی ناراحتم ایشااااا....خوب میشه
    من عاشقه این اهنگاشم:.بغض...ستایش....نفس و.........
    پاسخ:
    مهدی: :))
    خودش گفته فقط زخم معدس شایعه نکنید
    پاسخ:
    مهدی: :)
    khodaro shokr ke khobe horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kheili khoshhalam ishala hamishe khob bashe,,,aminnnnnnnnnnn
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">