جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

قرمززززززززززز

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ

هروقت پسرا فرق رنگهای

 زرشکی
.
.

.
.
.
.
 جگری

.
.
.
.
.
 دونه اناری
.
.
.
.
.
.
.
.
  


روباهم فهمیدن

 و به همه ی این رنگا نگن

 قرمززز

بعدا پارک دوبل دخترا رو مسخره کنن
:))
خخخخخ
  • ۹۲/۱۲/۰۳
  • Yasi jojo //////

نظرات (۶)

اره والا  خیلی خوب بود
پاسخ:
مهدی: :)
تازه فرق بادمجونی و بنفشم نمی دونن ! اینم ذکر بشه لدفن :)
پاسخ:
جوجو:خخخخخ لاییییک
ایول دادا..........یعنی هرچقدر بگم لایک کم گفتم....لایک لایک لایک....بینهایت لایک.....تو چقد طرف مایی دادا....به خاطر همینه که دوست داریم....خخخخخخخخخ
پاسخ:
مهدی: خخخخخخخخ خدا شفات بده پست جوجو هس جوجو دختره خخخخخخخخخ
یه نیگا به اسم نویسنده هم بکن اسم من مهدی هس خخخخخخ
ایول بابا.... لایکه لایکه

پاسخ:
مهدی: به جوجو میگم :))))
مهدی خان اولا من خودم میتونم فرق بین اسمارو و اینکه چ اسمی ماله پسراست و چ اسمی مال دختراست رو تشخیص بدم...ثانیا من وقتی نظرمو فرستادم بعدش فهمیدم ک اشتباه کردم ....ثالثا حالا شما اینقدر ذزبین نباشین....رابعا از این به بعد حواسمو جمع میکنم ک مبادا اسمارو قاطی کنم..خخخخخخخخخ
پاسخ:
مهدی: باشه باو
مهدی خان اولا من خودم میتونم فرق بین اسمارو و اینکه چ اسمی ماله پسراست و چ اسمی مال دختراست رو تشخیص بدم...ثانیا من وقتی نظرمو فرستادم بعدش فهمیدم ک اشتباه کردم ....ثالثا حالا شما اینقدر ذزبین نباشین....رابعا از این به بعد حواسمو جمع میکنم ک مبادا اسمارو قاطی کنم..خخخخخخخخخ
پاسخ:
مهدی: باشه باو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">