جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

قشر ادمین

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ب.ظ

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﺍﺩﻣﯿﻦ ﻫﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﻗﺸﺮﯼ

ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ 24 ﺳﺎﻋﺖ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﻗﺸﺮﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﭘﻮﻝﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻧﺪ؟؟؟

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﺭﻭﺯ ﺍﺩﻣﯿﻦ ﺗﻮﯼ ﺗﻘﻮﯾﻢﻧﯿﺴﺖ؟؟؟؟

ﺍﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﻗﻄﻌﻪ ﺍﺩﻣﯿﻦ ﻫﺎ ﺩﺭﻗﺒﺮﺳﺘﻮﻥ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ؟؟؟؟

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﭘﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﻇﻠﻢ ﻭﺍﺭﺩﻩ ﺑﻪﺍﺩﻣﯿﻦ ﻫﺎ ﻫﺴﺖ...

ﭼﻮﻥ ﺍﻧﻬﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪ

ﭘﺴﺖ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺷﻤﺎ یـه کامـنت خشـکو خـالیم نمیدین :|

یه همـچین ادمین خوبی دارین قدرشو نمیدونین من جای شما بودم ادمینو بــوس میکــردم :D

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • مهدی

نظرات (۶)

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ادرس وبموعوض کردم ممنون میشم تولینکاتون هم اسمشو وهم آدرسشوعوض کنید.وبم بااسم خدایا خیلی دوست دارم به جای خدایاتنهاتورامیپرستم
پاسخ:
درستش کردم :)

تورو خدا یکم از خودت تعریف کن!!!!!!!!

والا!!!!!

پاسخ:
پویا: بیا این همه ما زحمت میکشیم اخرشم شما انرژی منفی میفرستی :((

مهدی: والا
از این نردبون نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬گوش میدی چی میگم؟!! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬الو! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬بسه دیگه! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬آره؟ اینطوریه؟ اصلا برو...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬هنوز کله شق هستی... نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬من دیگه باهات کاری ندارم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ای بابا! گوش کن عزیزم نرو!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬میشه لطفا گوش کنی؟!!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬اشتباه میکنی اگه بری
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ببین، دیگه بهت نمیگما! نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ عجب! خواهش میکنم!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬بیخیال نمیشی؟؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬فرصت آخره، نرو...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
حالا که به حرفم گوش نکردی باید یه سر به من بزنی
عجب
خب یه سر به ما بزن
پاسخ:
خخخخخخخ
من از پایین اومدم بالا پس سر نمیزنم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اومدم :)
واقعا داره به ما ظلم میشه مسئولینم که رسیدگی نمی کنن
پاسخ:
والا
الـــــــــــــــــــــــــــهی...من فدات بشم دادا مهدی.....
من که قدرتو میدونم.....
خودم میام جـــــــــــــــــــــــــــای همه واست کامنت میزارم....باشه؟؟؟دیگه ناراحت نباش....خوب؟
پاسخ:
مهدی: دستت درد نکنه :))
بوووووسسسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">