جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

هنذفری

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۹ ب.ظ

آیا میدانید اگر هندزفری را در دماغتان کرده

وآهنگ پخش کنید صدا از دهانتان خارج میشود...!!!

برید حال کنید بااین اطلاعاتی که من بهتون میدم...!!!

  • ۹۲/۱۲/۲۶
  • مهدی

هدست

هنذفری

نظرات (۷)

کاری میکنید آدم به همه چیز شک کنه هدفونو بکنه تو سوراخ دماغشاااا





نکنه واقعیه ؟ ؟ !   :دی
پاسخ:
مهدی: یس خخخخخخخخ
امتحان کنم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مهدی: خخخخخخخخ
نمدونم
خخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
مهدی: :))
من امتحان کردم ولی نشد که
پاسخ:
مهدی: :|
امان از تجربه
تو ماشالله خیلی اطلاعاتت بالاست
مراقب خودت باش از امریکا نیان بدزدنت
ایول بابا دمت گرم
امتحان کردم جواب داد خخخخخخخخخ
عاغامهدی مواظب خودت باش تررورررنکننت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">