جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

پستامو داری...؟!

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱ ب.ظ

پستامو داری ...؟؟


به احترامت حتی من کپی نمیکردم پستاتو جایی ...

کپی کردی ،، با اینکه میدونستی ...

بهترین پستم بودو رو هیچ پستی نیست اون حسی ...

که روی اون بود و هست ...

شاید از اولشم من بودم که نباید میزاشتم رو پستای تو دست ...

رو همه پستام بستی چطور چشاتو ...؟؟؟

هیس .. !!! هیچی نگو فقط لایک کن پستامو ...

ببین چه دپرسم ببین چه بی حسم ...

دیگه من حتی به پیجمم نمیرسم ...

دیگه گذشت از Like و Share ...

پستای منو تو هم شده همه جا ول ...

یه شب این گروه ... یه شب اون گروه ...

هزارتا فرند داریم به همرامون ...

منکه از تو بیشتر بود لایک خورم ...

منکه حتی اگه تورو UNF کنم ...

فقط تورو لایک میکنمو ، پستای تورو میخوام ...

چیه فکر کردی مثل تو کپی کارم ...؟؟

  • ۹۲/۱۱/۲۸
  • پویآ ( درهم دانلود و جملک)

نظرات (۱۰)

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ! نه خوبه داری پیشرفت میکنی!!!!!

پاسخ:
مهدی: خخخخخخخخ
با سلام دوست عزیز 
ممنون که سرزدید 
ان شا الله در مسابقات بعدی شرکت کنید
پاسخ:
:)
انشالله ......
سلام
ناراحتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخند و ناراحت نباش حتی اگر کپیت کنند....
پاسخ:
نه بابا ناراحت چرا
دوستان کپی ازاده 
حتی بدون ذکر منبع 
برید خوش باشید
سلام.
با همه اره با ارمینم اره؟
باحال بود .به منم سر بزن خوشحال میشم.
پاسخ:
مهدی با ارمینم بله خخخخخخخخ ارمین از خودمونه ههههههههخخخخخخخخ
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی خوبه  به من سربزن
پاسخ:
اومدم:)
بابا خلاقیتت تو حلقه خودم تنهاااااااااا
پاسخ:
مهدی: کار پویا خانه خخخخخ
خیییییییییییییییییییلی توپ بووووووووود
پاسخ:
پویا: ممنون :)))
خخخخخخ.باحال بود.
پاسخ:
مهدی: خواهش

قشنگ بود

پویا باحال بود ایول
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">