جملک

جملک

به نام خدا

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

همینطور که معلومه این وب رو زدیم دور هم شاد باشیم

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

کپی کردن از این وبلاگ آزاده و هیچ ایرادی نداره

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

واسه تبادل لینک اول اسم وب ما رو لینک کنید بعد خبر بدید تا لینکتون کنیم

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

کاره بد وبلاگ نویسا

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

امروز مطلبی چیزی پیدا نکردم گفتم یه انتقاد بکنم

البته خودشون میدوننا با کدوماتون هستم


خیلی ادم های فرصت طلبی پیدا میشن قبول دارید؟به چند مورد اشاره میکنم


اونایی که یه ترول میبینن کپی میکنن و زیرش ادرس خودشونو میزنن


خوب اخه برادر من مگه تو ساختیش از یه جا کش رفتی ادرس زیرش میزنی؟


و اونایی که یه ترول رو میبینن ازش خوششون میاد و این همونو درست میکنن و به نام خودشون ثبت میکنن:O


این فقط شامل ترول نمیشه عکس هاو.........


یه چیز هست که دوست ندارم بگم کی کرده اگه وارد جزئیات بشم ناراحت میشه


اونایی که مطالبشون همه کپی شدست و 1 دونش هم خودشون ننوشتن و تازه میگن با ذکر منبع


یه چیز دیگه برای خودم اتفاق افتاده


اومد مطلبمو کش رفت پاش ادرس خودشو زد


گزاشته توی وبلاگش:|


نیاد پیام بدن اپم صلوات:|


خب از کپی کردن و اینا که بگذریم میرسه به اونایی که............


میگن اگه نظر ندی ناراحت میشم


اگه مطلبم بیشتر از مثلا 15 نظر نشد اپ نمیکنم


یه مثلا یه کدی چیزی نیاز داری میگه باید 20 تا نظر بزاری تا بهت کدش رو بدم:|


اگه نظر ندی باهات قهرم:O


اونایی که میان میگن حتما بیا و اپم و ناراحت میشم نظر ندی:|


یه سوال دارم؟کدومتون از من کمبود نظر داره


کدومتونه که مطلب میزاره من میدونم اپ کرده نمیام براش نظر بزورم یا اصلا بهش سر نمیزنم


بیاد اعلام کنه


میام براش هم نظر میزوریم



چاکر شما


نظرات (۸)

  • وبگرد مبتلا
  • بیخیال بابا. خودتو با این چیزا ناراحت نکن.
    یه زمانی یه وب داشتم به اسم فیسبوک سیب زمینی که توش با ذهن و ایده های خودم جملات و ترول های طنز میساختم. اما همه کپی می کردن و به اسم خودشون تموم می کردن. منم همشونو بخشیدم...
    پاسخ:
    نه من ناراحت نمیشم چون مهم نیست برام
    والا ثبت اختراع که نیست:)
    فقط یه انتقاد بود ازشون من که ازین کار خوشم نمیاد

    بعععععععععععله......

    من بچه خوبیم و از همه اونایی که باهاشون بودی جدام:دی

    مگه نه؟؟؟؟

    پاسخ:
    اره
    :))
    کاری داشتی تولدته ؟ دی :
    پاسخ:
    نه دادا شوخی کردم:)
    بعله دیگــ، منم عادت کردم موقعی که خیلی بدجور آپ میکنم میام میگم آقا بدو بیا نظر هم بده ! اما به نظر من زیاد هم بد نی، فقط کپی نکنن نظر هم نذاشتن اشکال نداره فقط لایک کنن بسه :))))
    پاسخ:
    اره والا
    آره منم از این کارا بدم میاد
  • مهدی ایکس
  • :|
    پاسخ:
    :|
  • وبگرد مبتلا
  • فک کنم تو منظور منو اشتباه فهمیدی. وبلاگ من هنوز هم فعاله...
    فقط بلاگ اسپاتم رو هم در کنار این آپ می کنم.
    پاسخ:
    نه 
    اشتباه نفهمیدم میدونم هنوز فعاله:)
    سلآم

    بـسی خندیــــدیم:))))

    عاقا خوبمن میخ-وآم از وبت کپـی کنم منبع هم مینویسم:|

    بذا مام دل ملتی رو شاد کنیم!
    پاسخ:
    باشه کپی کن اگه میتونی 
    3 تا کد گزاشتم نتونید :))
    تونستی با دکر منبع D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">